2010. január 17., vasárnap

1. Az OTC esetében szerintem elég szűk a tájékozódási lehetőség, ha az Internetet kizárjuk. Esetleg táncos berkekben mozgó ismerősök által, vagy belvárosi séta közben betévedsz az épületbe (aminek elég kicsi a lehetősége). Az intézménynek van nyomtatott havi frissítésű órarendje, de ezt is csak (én legalábbis) az intézményben láttam kitéve. A különböző kulturális lapokban nem láttam hirdetésüket, de gondolom, hogy táncos témájú újságokban szerepelnek.

2.A különböző stílusú táncokat bemutató, leíró honlapokon felfedezhetjük az iskola linkjét is, vagy csak megemlítik. Illetve a táncoktatók is megadnák az iskola linkjét akár saját oldalaikon. Ha böngészünk egy adott táncstílus után (akár tanulni szeretnénk, vagy csak érdeklődünk) pillanatok alatt eljutunk az OTC oldalára.

3. Az OTC honlapja illeszkedik az egészbe. Az egész alatt a táncos kultúrát, az életstílust értem, illetve magát az oktatást. Fontos, hogy a csoportban levés szellemét erősíti, és próbál segíteni az adott táncstílus nehézségeinek kiküszöbölésébe.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése