2010. január 20., szerda

Tézis 2 - A38 Hajó weblapja

Egy olyan vállalkozásról van szó, mely a szórakoztató iparra, valamint a kulturális életre épül. Ezeken a területeken, a tájékoztatásra számtalan egyéb lehetőség van. A honlap teljes tartalma természetesen nem jeleníthető meg egyéb platformokon, de részleteiben a televízión, a rádión, valamint szóróanyagokon, kiadványokon keresztül eljuthat és el is jut az érdeklődőkhöz.

Az oldal linkje, valamint tartalma számos más műsorajánló webes felületén szerepel – pl. port.hu, est.hu, kultura.hu, stb. –, és természetesen egyéb helyekről is eljuthatunk a „kályhához” – pl. etterem.hu, itthon.hu, stb. Böngészés során pillanatok alatt eljuthatunk az A38 oldalára. A Hajó „életével” kapcsolatos hírek, az internetes hírportálokon is megjelennek. A rádió, televízió online archívumában őrzi a weblapon is megtalálható felvételeket, valamint videó-megosztókon és néhány közösségi portálon – iwiw, facebook, stb. – is regisztrálva van, így akár a „barátai” is lehetünk. Ezekről a közösségi oldalakról szintén közvetlen link mutat az A38 Hajó weboldalára.

A vizsgált honlap, nem a hagyományos értelemben vett tartalomszolgáltató oldalak közé tartozik. Profilja sokkal inkább reklámcélúnak, eladás-centrikusnak mondható. Mégis azért illeszthető ebbe a rendszerbe, mert az általa közvetített információk – ha elsősorban nem is tájékoztató céllal, de – hasznos tartalommal bírnak a társadalom bizonyos tagjai számára. A tartalomszolgáltatás korlátozódik az intézmény életével kapcsolatos mondanivalókra.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése