2010. április 28., szerda

Pető Intézet Tézis 6.

Privátszféra és magány

A honlapon nem folyik fórumélet, a felhasználókról nincs információ, de ez nem is cél.
Információkat szolgáltat speciális közösségnek. Ehhez még bővül a tanulói oldalak megléte, amelynek az aktivitása a könyvtári katalógusban megtalálható. Gazdagon kínálja a tanulmányi információkat.
Megtalálhatóak cikkek, videók, képek is mind informatív, tájékoztató jelleggel.
Felmerül bennem az a kérdés, hogy vajon nem lenne hasznos egy fórum oldalt nyitni?
Itt az informálódás leginkább a mérvadó. A közösségszervező ereje természetesen jelen van.
A szponzorálási lehetőségeket például a most aktuális Pető Jótékonysági Esttel szervezik. Itt közismert művészek lépnek fel és a bevételt az Intézet számára utalják. Regisztráció szükséges ezekhez a lépésekhez.

Birtoklásvágy felhalmozás

Nem tapasztalható birtoklásvágy se felhalmozás, irányadó a konduktív pedagógia és az azokkal kapcsolatos információk tájékoztatások.
A szinten tartásra koncentrál,

Képességek fenntartása, fejlesztése

Jellemző a képességek fenntartása, fejlesztése hiszen ahhoz, hogy az eredeti célt szem előtt tartsák maximális igény van arra, hogy a fejlesztés magas színvonalon működjön.
Miután nagyon fontos a társadalmi szerepe is, a konduktív óvoda, konduktív általános iskola felbecsülhetetlen értékű szerepet vállal a gyógyításban, a nevelésben, készségfejlesztésben.
A honlapon még várat magára a Kérdezz felelek oldal fejlesztése és a Jövőbeni tervek ismertetése.

Hozzáadás - teremtő aktivitás

Maximális segítés jellemzi, és a teremtő aktivitás. A konduktív pedagógia atyja Pető András áldozatos munkájának, szakmai tudásának amely ma világhírű és csak büszkék lehetünk rá jelen van, virágzik.
Nagyon sok fotó található a honlapon és videó. Ezeken a videókon fiatal főiskolás hallgatók tesznek hitvallást a leendő munkájuk mellett, igen megható módon.
A motivációs tényező: a gyógyítás, a fejlesztő pedagógia továbbadása, jelenlét, társadalmi szerepvállalás.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése