2009. november 18., szerda

Kultúra.hu -Tézis 1.

A Kultúra.hu weblap tartalmát tekintve számomra egy nagyon érdekes, informatív oldal, azért is választottam ezt a honlapot, mert olyan cikkeket találtam rajta, amik érdekelnek, nem kell keresgélnem, hogy ugyan melyiket is olvassam el, hanem egymás után jönnek az érdekesebbnél érdekesebb tartalmak.
Bármiről találhatunk írást, ami a ’kultúra’ tárgyszó alá vehető. Legyen szó akár irodalomról, akár táncról, filmről, képzőművészetről, és így tovább.
És ami nagyon jó szerintem, hogy minden korosztály megtalálja a saját érdeklődésének megfelelőt, a fiatalok olvashatnak a kortárs kultúra történéseiről és eseményeiről, az idősebb generáció pedig elemzéseket, kritikákat és hasonló cikkeket régebbi idők kultúrájáról.
Nagyon átfogó, sok mindenre kiterjedő tartalommal rendelkezik az oldal, keresgélhetünk különböző programok között, tájékozódhatunk megnyitókról, kulturális eseményekről, eredményekről, olvashatunk különféle kritikákat.
Én személy szerint ezt nevezem tartalomnak. Hasznos tartalomnak. Olyan tartalomnak, amit érdemes, és kell is megosztani, elérhetővé tenni mindenki számára. Persze kérdés, hogy mekkora az a kör, amely értékeli ezt a tartalmat, használja, tájékozódik belőle.
Azok számára hasznos ez az oldal, akik szeretnék a kultúrára való rálátásukat szélesíteni, műveltségüket gyarapítani,vagy egyszerűen csak: akiket érdekel a művészetekkel, irodalommal kapcsolatos naprakész információ.
Mindez olyan módon van megszerkesztve, hogy már maga az olvasgatás, böngészés is kellemes kikapcsolódást nyújt.
Az oldal próbálja az emberek érdeklődését felkelteni a különböző művészeti ágak iránt, talán egy kicsit nevezhetjük „figyelem irányításnak” is a dolgot, de csak! JÓ értelemben, szerintem.
Bár én igazából semelyik területen nem vagyok jártas, mégis úgy érzem, hogy ez a portál az értéket próbálja közvetíteni, kirekesztve a mai életre jellemző tucat-, gyári futószalagon áramló-, sablonos- és közhelyes terméket, tartalmakat.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése