2009. november 27., péntek

Vivalamusical - tézis 2.

Musicalekről nem csupán az interneten tudhatunk meg információkat, hanem színházak plakátjain, szórólapokon, kulturális újságokban (pl. Színház). A nyomtatott formán kívül természetesen a vizuális médiában is fellelhetők ezek az információk. Tévéműsorokban is találkozhatunk ezzel a műfajjal és jeles képviselőikkel, ilyen volt a Fábry Showban a Madách Színházban most futó Spamalot egy részletének bemutatása, az M1 "Sztársáv" című műsorának vendégei között szerepelt pl. Polyák Lilla, Serbán Attila.Reklámokban is népszerűsítenek színházi bemutatókat, népszerű musical-színészek koncertjeit, lemezeit propagálják a nézőknek.

Ha az egész hálózati tartalomszolgáltató rendszert nézzük, akkor az egyes darabok fellelhetők azon színházak honlapjain, ahol játsszák ezeket a darabokat. A színházi honlapokon kívül természetesen minden olyan oldalon is helyet kaphatnak, amelyek a kultúráról, a színházi világról közvetítenek információkat.

A honlap annyiban tud többet a nyomtatott formáktól, hogy nincsenek terjedelmi korlátok, így mindenképpen több információt tud közzé tenni. Míg a szórólap, a plakát a tényszerű adatokat tudja mutatni, addig a honlap már túlmutat puszta tényeknél, úgy mint kritikák és jegyrendelés lehetősége. A honlapon található blog funkció. Jelenleg két konkrét musicalre lehet bejegyzéseket írni. Úgy gondolom ennek van közösség építő szerepe, hiszen a látogatók egymással megtudják osztani gondolataikat, tapasztalataikat az adott musicallel kapcsolatban.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése