2009. november 24., kedd

Iskolaikirándulás tézis1

1. Iskolakorú gyerekeket, szülőket, tanárokat "céloz" meg. Többhasznúság jellemzi. Segít a kultúra elsajátításában, erkölcsi normákat állít fel, viselkedési formákat és szociális szerepeket tanít elsajátítani. Beilleszkedési problémákra is ad megfelelő útmutatót. Közösségformáló szerepe felbecsülhetetlen.
A tanárokat felmenti a hosszas ügyintézéstől, nem vonja el a figyelmüket az oktatásról és a nevelésről. Családias hangulatot teremtenek, és ha beváltak a kirándulások biztos bázis a következő programok szervezésében. Fontos iránytűnek tartom, "ötletbörzének".
Jó referenciát közvetítenek a honlapon megjelenő köszönetnyilvánítások, vélemények a szervezők részére.

2. A tartalom szolgáltatója láthatóan igyekszik elsődleges célját megvalósítani. Ezek a célok a programkínálat, melyeken keresztül kívánja megszerettetni és megismertetni a kirándulás örömeit és ezen belül a kulturális örökségek feltárását, a természeti kincsek felfedezését. Kiváló ötleteket lehet találni még azoknak a honlpa látogatóknak is akik nem iskolai kirándulás keretében szándékoznak utazni.

3. "Manipuláció" talán az lehet, hogy a többrétű szolgáltatás külön igényel egy marketingos szemléletű hozzáállást, miszerint a szállás, étkezés, programok, kirándulások, személyszállítás összefüggő munkafolyamatot tételeznek fel.
A honlapon utazási hírdetések "egyengetik " az utunkat.
A szponzorok a Budapeti Fővárosi Önkormányzat, Oktatási és Kultúrális Minisztérium.

2009-12-04

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése