2009. december 1., kedd

Iskolaikirándulás tézis 2

1. Sok helyen megtalálható a hagyományos kommunikációs rendszerben. Ez persze adódik a téma miatt is hiszen egy igen népszerű dologról van szó, az utazásról, kirándulásról és annak minden velejárójáról. Nyomtatott katalógus is segít a tájékozódásban.
Amit még nagyon fontosnak tartok ami nem kötődik az internethez a szeméyles beszégetések, a tapasztalatok átadása, ezzel mintegy reklámozva az élményeinket, egyszóval a szóbeliség.
" pl. Fantasztikus volt a Zolyómi vár. Az idegenvezető körültekintően, alaposan elmagyarázta a történetiséget. A gyerekek tátott szájjal hallgatták. Ti is menjetek ezzel az irodával. megadom a címét, telefonját." Ez a faluzás.
A könyvtártól az utazási irodákig, művelődési házban, könyvesboltban , plakátokon, fellelhetjük az effajta hagyományos dokumentumokat.

2. A hálózati keringésben gazdagon fellelhető. Külön társoldalak is feltűnnek.

Ilyenek például: http://www.velenceikarneval.hu
http://www.adventbecsben.hu
http://www.XUTAZAS.hu
http://www.advenbudapesten.hu
http://www.velenceiregatta.hu
http://www.emlekkirandulas.hu
http://www.honismeretitabor.hu
http://www.millenniumutazas.hu
http://www.pragaiutazas.hu
Ezen kívül www.adventure.hu és a Kirándulás tervező portál ad gazdag információt.

3. Gazdag tárház. Abszolút illeszkedik a teljes rendszerhez. Nyilvánvaló, hogy a vélemények alapján amit lehetővé teszi a partnereknek, megvizsgálva azokat jobbítani, változtatni szükséges. Ezért is fontos a vélemények , meghallgatása.
Természetesen követni kell a szolgáltatások változásait (árak, szálláshelyek, programok, egyéb feltételek miatt) , és annak megfelelően frissíteni.
Nagyon értékesnek tartom a diákpályazatokat, melyeket indítanak a honlapon. Mátyás, Hódoltság, Kodály, Batthyány pályázat. Ezeknek a díjnyertes pályázatait a www.emlekkirandulas.hu oldalon tüntetik fel.

2009-12-04

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése